Monteurs met goede technische kennis en die de klant professioneel helpen, verbeteren de klanttevredenheid en klantloyaliteit aanzienlijk. Dit helpt klanten te behouden en de opbrengsten te verbeteren. Het is immers makkelijker om bestaande klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Bovendien staan tevreden klanten meer open voor extra aankopen en promoten uw bedrijf bij potentiële nieuwe klanten.
Om deel te nemen aan een training is basis kennis nodig met betrekking tot vaatwassen met professionele apparatuur. Om deze kennis op te doen heeft HOBART een e-learning ontwikkeld waar u gemakkelijk vanuit huis aan kunt deelnemen. Na het afronden van deze e-learning nodigen wij u graag uit u in te schrijven voor één van de technische trainingen.
Onderstaande technische trainingen worden online gegeven. Deelnemen gaat gemakkelijk vanaf de eigen computer of tablet. Deze webinars beginnen allemaal om 07:30 uur en duren maximaal 60 minuten. Na de webinar is er dus nog genoeg tijd om de eigen klanten te bezoeken.
We nemen je mee in de nieuwe technieken en de werking van deze nieuwe voorlader vaatwasmachine. Na deze training ben je voorbereid als je deze gaat installeren, onderhoud of service moet verlenen.
Wat is belangrijk bij het installeren van een voorlader- en doorschuifvaatwasmachine? We vertellen je de belangrijkste aandachtpunten en hoe je de klant het beste kunt instrueren hoe zij de machine het beste kunnen gebruiken.
Wat betekenen de verschillende errorcodes en hoe verhelp je deze het beste. Je leert dankzij deze training de machine steeds beter kennen.
Wat is de functie van de ingebouwde droogunit. We bespreken de werkwijze ervan en leren je wat te doen als er een storing ontstaat.
De A-serie machines worden niet meer gemaakt, maar kunt je nog steeds tegenkomen bij de klant. We vertellen je hoe deze besturing werkt, wat je kunt instellen in de parameters en hoe je deze besturing vervangt en programmeert.