Product vergelijk
Vergelijk producten

Vergelijkingstabel

HOBART wint Star Award Zilver

Elk jaar komen de Duitse vakbladen Tophotel en HOTEL +TECHNIK samen met hun lezers om de beste producten en diensten voor de Hotels te beoordelen. Dit jaar ontving HOBART voor de zesde keer op rij de Readers' Choice Award.

Markus Bau, Directeur Food Service HOBART GmbH kon de Star Award in ontvangst nemen.

HOBART overtuigde de jury en het publiek opnieuw met zijn innovatieve producten in 2022. Dit keer met de SmartConnect-app. Met de app kunnen gebruikers hun HOBART vaatwassers en hun kookapparatuur beheren. HOBART ontving de Star Award Zilver in de categorie "Softwareoplossingen".

De jury bestaat uit de redactie van de tijdschriften die per categorie drie bedrijven selecteert. Vervolgens bepalen de lezers welke bedrijven de gouden, zilveren en bronzen awards ontvangen. De gekozen producten en diensten zijn in zes categorieën gepresenteerd aan de lezers van de vakbladen, waaronder efficiëntie, functionaliteit en gastcomfort.

Met de SmartConnect-app naar de keuken van de toekomst
Digitalisering is een belangrijk onderwerp in de horeca: netwerken, beheer en monitoring van keukenapparatuur met behulp van digitale hulpmiddelen heeft de toekomst. HOBART SmartConnect stelt alle relevante gegevens realtime beschikbaar voor de gebruiker en kan onder andere worden gebruikt voor controle of hygiënedocumentatie. Daarnaast waarschuwt de app gebruikers voor eventuele storingen, zodat ze direct kunnen ingrijpen en downtime kunnen voorkomen. "Netwerken is de toekomst. Onze SmartConnect-app maakt het voor management en keukenpersoneel nog gemakkelijker om de technologie efficiënt en economisch toe te passen", aldus Markus Bau, Directeur Food Service bij HOBART GmbH.

lees hier meer over de SmartConnect-app

+31 348 462626 Neem contact op