Met de Virtual Assistance brengt HOBART de technische ondersteuning op een nieuw level. Door middel van Augmented Reality projecteren wij de informatie en uitleg op de machine bij jou op locatie. Het lijkt alsof de expert naast je staat!
Bekijk onderstaande video voor een korte demo.
Download de app op je telefoon. Neem vervolgens contact op met onze expert. Je geeft je code door en voilà! Daar is je virtuele assistent.
Een telefoon of tablet met IOS 13.0 of hoger of Android 5.1 of hoger, een goede netwerkverbinding en een volle batterij.
Onze expert is vaak bereikbaar, maar heeft ook zo nu en dan een dag vrij. Daarom is de virtual assistance alleen beschikbaar op werkdagen tijdens kantooruren. Maar geen nood, buiten kantooruren of in het weekend ondersteunt onze storingsdienst je via de traditionele methode.
Bel en internetkosten van je telefoon zijn voor eigen rekening. De expert staat zonder extra kosten voor je klaar. Op basis van beschikbaarheid. Bij geen beschikbaarheid vindt ondersteuning op traditionele wijze plaats. Deze ondersteuning biedt geen garantie voor het oplossen van de storing en geschiedt op eigen risico.