Product vergelijk
Vergelijk producten

Vergelijkingstabel

Transportband vaatwasmachine van HOBART in de prijzen!

Na te zijn uitgeroepen tot "Oplossing van het jaar" en het ontvangen van de Star Award, is daar nu de COOKING AWARD, de derde prijs in 2021 die HOBART ontvangt voor zijn FTPi-transportband vaatwasmachine. Doorslaggevend voor de gouden medaille in de categorie vaatwastechniek is wederom het door HOBART nieuw ontwikkelde energiebesparende systeem CLIMATE-PLUS, dat het energieverbruik bij het afwassen aanzienlijk reduceert.

De awards worden uitgereikt door de lezers van het vakblad COOKING + CATERING INSIDE. Men geeft bronzen, zilveren en gouden waarderingen aan producten uit 23 productgroepen. De gebruikers beslissen wie goud, zilver of brons ontvangt door deel te nemen aan een landelijke enquête waarin ze de meest toonaangevende nieuwe lanceringen in de grootkeukentechnologie kunnen uitverkiezen.

Transportband vaatwasmachine vermindert energieverlies op grote schaal

Het door HOBART nieuw ontwikkelde energiebesparende systeem CLIMATE-PLUS bestaat uit een combinatie van afvoerwater energieterugwinning en de modernste warmtepomptechnologie. In totaal wordt tot 70 procent van de energie uit het afvoerwater en tot 100 procent van de energie uit de afvoerlucht teruggevoerd naar het spoelproces. Dit is waardevolle energie die verloren gaat in conventionele systemen. Het vermindert het energieverbruik aanzienlijk, verlaagt de bedrijfskosten en bereikt constante luchtafvoertemperaturen van 17 ° C. Het warme afvalwater wordt door een warmtewisselaar geleid, waarbij het inkomende water volgens het tegenstroomprincipe door het afvoerwater wordt verwarmd. Tegelijkertijd wordt de energie van de hete afvoerlucht teruggevoerd naar het spoelproces.

LOW-CHEM INTENSIVE CLEANER SAVING SYSTEM

Een laag wasmiddelverbruik resulteert ook in lagere bedrijfskosten. Voor dit doel heeft HOBART het LOW-CHEM INTENSIVE CLEANER SAVING SYSTEM ontwikkeld als onderdeel van de verdere ontwikkeling van de transportband vaatwasmachines, dat het wasmiddelverbruik aanzienlijk vermindert en zorgt voor een optimale oplossing. Want een sensor in de wastank controleert continu de kwaliteit van de wasmiddeloplossing en regenereert deze indien nodig. Afhankelijk van de mate van vervuiling wordt het water van de naspoeling slechts korte tijd in de hoofdwastank geleid als dat nodig is. De dosering van de wasmiddelen wordt overeenkomstig aan de tankregeneratie aangepast.

+31 348 462626 Neem contact op