Product vergelijk
Vergelijk producten

Vergelijkingstabel

Nieuwe DIN EN 17735 voor hygiënische wasresultaten

Het Duitse Instituut voor Normalisatie (DIN) heeft de nieuwe Europese hygiënenorm DIN EN 17735 gepubliceerd. Sinds februari 2023 heeft deze DIN SPEC 10534 en in sommige gevallen DIN 10510, 10511 en 10512 vervangen.

Perfecte hygiëne in de horeca is compromisloos.
Met de publicatie van de EN-norm is nu een uniforme Europese norm beschikbaar, die is gebaseerd op de eerdere hygiëne-eisen en een groot deel van DIN SPEC 10534 heeft overgenomen. Het definieert de verschillende factoren die nodig zijn om het vereiste hygiënische wasresultaat te bereiken. Dit is niet alleen gebaseerd op individuele parameters, zoals contacttijd of temperaturen, maar ook op duidelijk gedefinieerde microbiologische vereisten, waaraan HOBART uiteraard op betrouwbare wijze voldoet.

"HOBART heeft in het verleden al innovatieve vaatwasprocessen onderzocht en ontwikkeld en heeft herhaaldelijk de hygiënische resultaten bevestigd door onafhankelijke instituten," legt Markus Bau, Sales Director Food Equipment, uit, "zodat onze klanten altijd aan de veilige kant zijn."

+31 348 462626 Neem contact op