Product vergelijk
Vergelijk producten

Vergelijkingstabel

82% van onze klanten beveelt HOBART service aan!

Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid door betrouwbare service, kwalitatieve onderdelen én het continu verbeteren van onze klantgerichte dienstverlening. Dit wordt gewaardeerd door onze klanten. Wij zijn enorm trots op de resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek!

Sinds september 2023 wordt er door een externe partij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder onze klanten. Met de feedback van onze klanten kunnen wij onze dienstverlening én onze organisatie elke dag een beetje beter maken.

Een greep uit de feedback uit ons onderzoek:

• "Mooi bedrijf en staat altijd klaar voor de klant"
  • "Het verloopt altijd vriendelijk en goed"
  • "Altijd goede service en zeer vriendelijke en nette monteurs"
  • "Prettige samenwerking"

82% van onze klanten beveelt HOBART Service aan

Op de vraag of men HOBART Service aan derden zou aanbevelen, reageerde 82% volmondig met "JA". Dat is een resulaat waar wij enorm trots op zijn.

Onze monteurs worden geprezen

Klanten geven veelvuldig aan zeer tevreden te zijn met onze monteurs. De vriendelijkheid, professionaliteit, snelheid van arriveren en snelheid van afronden van de taak worden geprezen door 92% van de klanten.

Onderzoeksmethode

Na ieder servicebezoek, zoals installatie, onderhoud of reparatie, krijgt onze klant een verzoek tot deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek. Dit verzoek wordt per e-mail verzonden en de klant kan direct online reageren. De antwoorden worden anoniem verwerkt door onze externe leverancier en die maakt er vervolgens een dashboard van.

Het onderzoek is gestart in september 2023 en loopt nu nog steeds. We streven namelijk naar een continu verbetering van onze dienstverlening.

+31 348 462626 Neem contact op