Kantoor & Service
Product vergelijk
Vergelijk producten

Vergelijkingstabel

Hobart staat voor u klaar!

In verband met de huidige situatie omtrent de uitbraak van COVID-19 (coronavirus) willen wij u informeren over de beschikbaarheid van onze producten en dienstverlening.

Hobart Nederland stelt alles in werking om de gezondheid van onze klanten, partners en personeel te beschermen. Wij volgen dagelijks de ontwikkelingen en daarbij zullen we de adviezen van het RIVM strikt opvolgen.

Wij hebben de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen om enige vorm van besmetting te voorkomen. Al onze vertegenwoordigers werken thuis waar mogelijk. Zij zijn telefonisch bereikbaar om al uw vragen te kunnen beantwoorden.

Onze fabriek in Duitsland produceert en levert momenteel zonder enige restrictie. Ook onze onderdelen zijn onverminderd beschikbaar. Onze serviceafdeling is bereikbaar en onze servicemonteurs staan voor u klaar.

Indien u één van onze servicemonteurs op bezoek heeft, dan willen wij u vragen om de gelegenheid te bieden de handen regelmatig te wassen. Zij zullen daarnaast geheel volgens het RIVM advies geen handen schudden bij aankomst of vertrek. Alleen servicemonteurs zonder (griepachtige) klachten zullen onderhoud en reparaties uitvoeren.

Heeft u vragen omtrent deze situatie? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon binnen Hobart Nederland.

Wij zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

Hobart verkoop

Hobart Service