Kantoor & Service

COVID-19 (coronavirus)

In verband met de huidige situatie omtrent de uitbraak van COVID-19 (coronavirus) willen wij u informeren over de beschikbaarheid van onze producten en dienstverlening.

Hobart Nederland stelt alles in werking om de gezondheid van onze klanten, partners en personeel te beschermen. Wij volgen dagelijks de ontwikkelingen en daarbij zullen we de adviezen van het RIVM strikt opvolgen.

Wij hebben de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen om enige vorm van besmetting te voorkomen. Al onze vertegenwoordigers werken thuis waar mogelijk, zij zijn telefonisch bereikbaar.

Wij produceren en leveren momenteel zonder enige restrictie. Onze serviceafdeling is beschikbaar en kan in het geval van een storing uw locatie bezoeken. Indien u één van onze servicemonteurs op bezoek heeft, dan willen wij u vragen om de gelegenheid te geven de handen regelmatig te wassen. Zij zullen daarnaast  geheel volgens het RIVM advies geen handen schudden bij aankomst of vertrek. Alleen servicemonteurs zonder (griepachtige) klachten zullen onderhoud en reparaties uitvoeren.

De directie monitort de situatie dagelijks en stuurt bij daar waar nodig.

Heeft u vragen omtrent deze situatie? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon binnen Hobart Nederland. Wij zullen er alles aan doen om uw vragen te beantwoorden.

Wij zijn te bereiken op onderstaande telefoonnummers:

Hobart verkoop

Hobart Service